Waarom is mijn eerste dag niet gewoon bij het kantoor waar ik ga werken?
Wij vinden het een eer dat jij ervoor gekozen hebt om bij Flynth te komen werken. Vandaar dat we er graag alles aan doen dat jij over een aantal maanden nog steeds achter je keuze voor Flynth staat. En hoe kan dit nu beter dan hier gezamenlijk voor te zorgen, samen met nog meer nieuwe collega’s?

 

Start@Flynth valt op mijn parttime dag, wat nu?
Dat is toeval qua timing! Toch is het belangrijk dat je aanwezig bent bij alle bijeenkomsten van Start@Flynth. Er zijn namelijk geen inhaalsessies, wat betekent dat je echt relevante informatie mist bij afwezigheid. Vraag aan je leidinggevende of je een andere dag je parttime dag kunt nemen.

 

Onverhoopt verhinderd
De eerste twee dagen van jouw Flynth-carrière staan in het teken van De Verkenning. Jouw aanwezigheid is erg belangrijk aangezien je hier alle benodigde hardware en informatie ontvangt. Hierdoor kun je echt een vliegende start maken.

Heb je alles geprobeerd en kun je er toch niet bij zijn? Neem dan contact op met de coördinator Start@Flynth.

 

Ik heb via het medewerkersportaal een telefoon besteld. 

Wat moet ik hiermee doen?
Neem de telefoon mee naar Mennorode zodat we je kunnen helpen deze klaar te maken voor gebruik.

Ik heb de SIMkaart in mijn telefoon gestopt maar deze vindt geen netwerk
Dat klopt :), de SIMkaarten worden vergrendeld verstuurd. Zorg ervoor dat je ook het kaartje met het SIMkaartnummer bij je hebt a;s ke naar Mennorode komt, dan kunnen we de SIMkaart voor je ontgrendelen.

Link? ik heb geen link ontvangen!
Het kan zijn dat er geen telefonie voor je is aangevraagd. Tijdens de onboarding zullen we dit nogmaals controleren. Heb je toch telefoon nodig, dan kan je die alsnog bestellen.

Ik heb een link ontvangen maar ben vastgelopen in het bestelproces.
Dat is vervelend! Stuur een mail naar Start@Flynth dan kijken wij wat we voor je kunnen doen.